Teil von:
Sie sind hier:
coatings as thermocouple for chipping . 138th Annual Meeting and Exhibition, Supplemental Proceedings, 3 (2009) 389-393. W. Tillmann, E. Vogli, J. Herper, D. Biermann, K. Pantke: Development of temperature …
einer verschlissenen MoSx-Dünnschicht: (b) Brillouin-Spektren (v: Phonon-Geschwindigkeit, ρ = 5060 kg/m3: Dichte von MoS2) mit evaluiertem E- und Scher-Modul, (c) Schichtdicke via Laserablation und kRS, (d) …
Hoffmann On detecting changes in the jumps of arbitrary size of a time-continuous stochastic process 3/18: Johanna Mielke, Joachim Kunert Universally optimal crossover designs for the estimation of mixe …
on structural breaks in the respective models and on possible dependence of extreme events. Project A3: Dynamic Technology Modelling Project leaders Manuel Frondel Christoph M. Schmidt Martin Wagner Abstract …
Osteuropa Bremen & Deutsche Gesellschaft für Osteuropakunde (Hrsg.), Russlandanalysen Nr. 181 (S. 3–10). Männel, M. (2009). Zivilgesellschaftliche Strukturen Russlands zwischen westlichen Theorien und …
se und Kulturvermittlung", dass Studierende mit dem Studienschwerpunkt Kunstwissenschaft im 1. und 3. Semester ein kunstwissenschaftliches Projekt zusammen planen und umsetzen. Für das Wintersemester 2012/13 …
physics. To the surprise of many the quantum predictions held up in more and more refined tests [1-3]. Simultaneously the notions of quantum computing [4] and quantum communication [5, 6] developed, which …
reviews, mixed methods research, and research on statistics education and probabilistic reasoning. Part 3: Analyzing and discussing participants‘ own data April 2nd, 8:00-12:15 In this part of the workshop …
I3: Enrich Enrichment analyses for multiple data sources and complex statistical designs In many statistical analyses with high-dimensional omics data, statistically significant gene groups are identified …
von Google Ja, Video anzeigen! Nein, Video nicht anzeigen! Alle Videos auf dieser Website aktivieren 3. Prof. Claudia Gärtner - Fridays for Future oder Physikunterricht? Wie wir lernen, den Klimawandel zu …